MÅNDAGSMORGON








God Morgon fina!

Måndag idag, och en ny vecka har tagit start. Jag har längtat efter denna veckan en hel del, och vaknade därför förväntansfullt och glatt för ett tag sedan. Anledningen till denna längtan är ju att jag flyr landet på söndag! Ska bli så kul att få komma iväg i ett par dagar!

Har precis fått i mig fruppe och nu blir det en snabbis runt området med en viss dam innan jag ska springa iväg till jobbet. Ikväll ska jag förhoppningsvis dejta Emma, DET är också något som jag såklart längtat efter. Min gos! :)

Ha en super Måndag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker du det blir tjatigt om jag skriver snyggt på alla dina outfits du lägger ut? ;)

2010-09-06 @ 18:06:35
Postat av: Jill

haha neej inte alls :) bara kul!! tack förresten :)

2010-09-06 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback