PLAZA


Jag har fått ny lektyr i brevlådan! Då blir det lätt att räkna ut hur
denna kvällen slutar...


Jag har idag tillbringat 12 timmar på salongen. Haft en helt fantastisk dag med goa stammisar. Jag är glad och lycklig över att ha ett sådant jobb som jag bara älskar att ha.

Jag kommer hem. Sätter mig i vår sköna soffa. Benen på bordet och med Idol på i bakgrunden. Precis som det ska vara. Trött, trött och ännu mera trött. Men lycklig. Precis som det bör vara.

Slår på datorn och ser antalet besökare idag. WOW. Givetvis massor med tack till att jag vann tävligen och jag hoppas innerligt att ni, nya läsare, är här för att stanna :)

Ni är så välkomna så ♥



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

men verkar ju riktigt stort! Visste jag inte att det skulle bli. Jo precis.... KRAM



Kul att du vann föresten! :)

2010-09-28 @ 01:33:51
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback