COME TO MAMA

 

                               

På väg hem till mig är nu denna underbara skapelse från Eling Kling for H&M. Från första stund så kände jag "DEN bara MÅSTE jag ha!" men när kollektionen senare släppts, och dissats bland många, så svalnade mitt intresse. Många klagade på passformen, att kläderna kändes som tält etc. La ner tanken helt tills när vi var i Göteborg förra helgen. Då hängde det faktiskt en 34a inne i Kompassen! Testade, kände, pillade, posade. Gillade massor, men kunde inte förmå mig själv att köpa den. Patriks första reaktion var "- Är den inte lite stor?" och det var nog det som gjorde att jag gick ifrån butiken utan jackan. Gick för att käka lunch, fick ont i magen och ångest över att jag lät den hänga kvar. Gick tillbaka- GONE. Skiiiiiiiit också. Letade länge och väl vill jag lova men fick till slut ge upp. Nu har jag kammat hem den på Tradera. Till ett bra pris dessutom. Oanvänd. På väg hem till mig. LYCKA. Den får se hur stor ut som helst. Jag är ändå glad över att den snart är min.

Det var den berättelsen det! Nu slappar jag i soffan efter en aktiv dag. Hunnit med hur mycket som helst! Jag är väldigt glad över framgångarna för Växjö Lakers också! ELITSERIEN nästa! ;-) Patrik och jag köpte matchen och låg och kikade i sängen. Så jäääääkla bra gjort! Vinna serien och redan klara för elitserien trots att 2 matcher fortfarande inte är spelade. Nöjd över att vara Växjöbo!

Imorgon är det jobb som gäller. Därefter blir det kurs/visning med bästa Klas. Alltid lika bra och trevligt ;-)... Vill ni ha bilder? Kan ju plocka med mig kameran! Brukar vara dålig på att visa bilder från visningarna jag går på, men om ni är intresserade så kan jag absolut bli bättre på det?!?! :)

Hoppas er helg varit kanon, trots busvädret utanför ♥


Kommentarer
Postat av: Lillis

klockers!!



va kostar en sån i affären då??

hann ju aldrig få tag i en själv...

2011-04-04 @ 09:06:39
Postat av: Sara

skit snygg! :):)



har haft en underbar helg, hoppas du med haft det :)

2011-04-04 @ 09:11:34
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Jill

Den kostar 1499 kr i butik! :)

2011-04-04 @ 09:17:02
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Lillis

oki! good to know... själv sugen på en... få la se.... tack!

2011-04-04 @ 14:33:17
Postat av: eemma

klaaart vi vill ha bilder snygging. jag vill iaf:)

2011-04-04 @ 17:13:25
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback