KNOPP


                                                    
God kväll bloggen!
Jag är oerhört ledsen för mitt dåliga bloggande denna helg. Får helt enkelt skylla på fint väder och behövande vila. Här ovan ser ni en bild på den sortens knopp som ska få pryda skåpet jag målar om. Kommer från Indiska! Hoppas att de finns i butik :) Ska kolla läget imorgon om jag hinner.

Här hemma har vi först nu hamnat framför tvn och jag sitter därmed bekvämt i soffan :) Det är bland det bästa med sommaren, att man är ute nästan hela dagarna! Underbart :) Idag blev det målning igen. Nu är skåpet helt klart, bara hyllplanen som skall målas en gång till innan skåpet ska fraktas hem till oss.

Imorgon jobbas det 9-19.30. Minns inte om jag har någon lunch så jag har bunkrat upp med 2 matlådor. Jobbar mycket denna veckan! Alla dagar är långa dagar, med minst 10 arbetstimmar.

Vi hörs imorgon! Sov gott, KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar blogg du har! Gillar din header starkt! Just nu har jag en bloppis där du kan fynda en massa snygga kläder till toppenpriser. Så kika gärna in och klicka dig runt bland kategorierna :)



/Emma

2011-04-25 @ 22:18:38
URL: http://bloppbloppis.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Helt ok att inte hinna blogga så mycket, det gäller att passa på o njuta av vädret så länge det är kvar :)

Hoppas du har en bra dag trots jobb..

Kram på dig vännen!

2011-04-26 @ 13:33:24
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback