VYKORT




God morgon!
Jag önskar att jag fick sova lite till idag, men så är inte fallet utan nu väntar ett 13 timmars arbetspass. Igår när jag kom hem kände jag mig febrig, hade ont i knä och rygg, och halsen ska vi bara inte tala om. Idag känns allt mkt bättre! Hoppas att inte skiten gör comeback under dagen. Det är den där jävla AC'n på jobbet som förstör mig. Stör mig lite på den om vi säger så! Förresten ska jag börja dansa SALSA! Hahaha, vilket skämt va? Men jag ser framemot det ;-)

Later!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Ja det är spännande med lägenheten :) Den ligger på Hovshaga och det kanske inte är så mysig placering men lägenheten var helt fantastisk. Nytt, fräscht och vitt :) Budgivningen börjar idag så håll en tumme. En lunch låter perfa! Jag kan ta en timmes lunch, inga problem. Kolla ditt schema och säg en dag som passar så rättar jag mig efter dig :) Pusspuss

2011-08-30 @ 08:17:02
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: elena'

2011-08-30 @ 11:00:05
Postat av: Elena

Heeeej Jill!

Klipptid på tisdag nästa vecka. Måste bara berätta att jag vill klippa mig kort. Alltså Rihanna, september -kort. Med lugg förstås. Ville bara förbereda dig så att du tänkt till lite innan och inte avråder mig helt. Kommer ha lite bilder m mig. Litar på dig och ditt omdöme. Du är ju bäst. Ses dååå/ kram

2011-08-30 @ 11:05:43
Postat av: Sandra

Haha men faaan vad roligt att dansa salsa ändå!

2011-08-30 @ 12:55:34
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Jill

Elena: Guud så kul! Det ser jag framemot. Ja men gör så, plocka med dig lite bilder så vi inte missförstår varann! Ses snart, ha de gottt!!! :) Kram

2011-08-30 @ 19:27:56
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback