1 DECEMBER




Bild på stolen som jag utlovade igår. Visst är den fin? Gammal, sliten och turkos. Alldeles underbar :-)

God Morgon på er sötungar. Torsdag redan och dagarna går i ett för nu är vi redan framme i december! Jag är otroligt trött och sliten i både knopp och själ så visst längtar jag till söndag, då ska jag försöka sova ut! Innan dess är det party som gäller på lördag igen. Ska bli så kul, känner redan hur taggad jag är ;-) Har påbörjat jakten efter julklappar, och har planer för nästan alla mina kära! Har köpt 2 st so far, så en del kvar att fixa. Jag ser mest framemot att få slå in klapparna. Det är ju så mysigt! Nu ska jag till salongen, work it baby! KRAM!



Kommentarer
Postat av: cizela

Snygg och härlig färg :)

2011-12-01 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback