DET VÄRKER...


Idag är jag inte kaxig! Förkylning (??) på ingång, och dessutom har jag sovit som en kratta pga mina armar. Sover ju alltid på sidan, men det har inte gått i natt då jag laserbehandlade båda axlarna/armarna igår. Detta var fjärde gången och såhär ont har det minsann aldrig gjort innan. Jag är sjukt svullen, ser ut som en tjej med världens bredaste axlar och största bicepsen man kan tänka sig. Sexyyyy ;-) Och så kliar det ju också. Gnälligt här idag! Haha!

Igår var jag hemma vid 21 från jobbet och idag var jag uppe innan tuppen. Dags att dra till jobbet nu och lär ju inte vara hemma före 20.30 om jag säger så. 12 timmarpass igen! Kul kul :) Känns som att folk borde förstå varför jag är osocial när jag är ledig ;-)...

Hoppas ni förstår
att uppdateringen på bloggen inte är den bästa nu med tanke på hur mina arbetsveckor ser ut.

Ha en fin torsdag kära ni. Kram!


Kommentarer
Postat av: Karin

Trist, krya på dig!!

2011-12-15 @ 09:25:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback