MYSIG UTSIKT




Sådärja! Julstämningen är kirrad! Igår for Putte & jag till Blomsterlandet och köpte oss en liten kungsgran. Nu doftar det gran i hela lägenheten och jag nyser titt som tätt ;-) Granallergiker javisst men vad tusan, en liten gran måste jag väl ändå tåla! Det blir nog bättre tills imorrn... Fint blev det iaf och vi är nöjda! Liten gran fick det bli då Patrik helst inte ville ha gran överhuvudtaget medans jag såklart ville... Man måste ju mötas halvvägs ;-)

Lyktan fick jag av mina underbara kollegor
när de var här för ett par veckor sedan. Det tänds ett litet ljus i den varje kväll! Den passar ypperligt in i övrig inredning så visst prickade de rätt ,-)



Kommentarer
Postat av: eemma

sv. haha ja det blev en del. bra för mig som älskar allt ätbart på julen;)

fy vad mysig lite gran, perfekt storlek ju.

2011-12-13 @ 20:30:59
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ser väldigt mysigt ut! :)



Vi är också på jakt efter en sådan liten gran, får se om vi hittar någon.



Stor kram!

2011-12-13 @ 21:51:05
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback