SUMMERBREEZE




Åhh! Vad jobbigt! Jag kommer inte kunna blogga idag för min kamera strejkade i morse. Batteriet var slut så har inte kunnat fota dagens :(... Bjuder på denna bilden som jag inte tidigare har publicerat, men annars så får ni hålla till godo till imorgon :) Då kör vi!

Hej vänner!
Gud vilken underbar morgon/förmiddag! SOL!!!! Klarblå himmel och några plusgrader :) Idag åker solbrillorna på! Vilken vårkänsla :)... Nu ska jag kila till revisorn och sedan är det jobb som gäller till 20.30. Har lyckorus i kroppen...Ha nu en härlig dag fina ni! Stor Kram!! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh, somrigt!

2011-02-09 @ 15:14:38
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Jill! :) Jag är i panikbehov av stylingtips från dig! Jag ska på bröllop på lördag där klädseln är "kavaj". Vad ska jag ha på mig? Jag har en stor och flexibel garderob men det är så svårt att klä sig till ett vinterbröllop. Skor, klänning, kjol, accesoarer.. Hoppas på svar! Kramar Mia

2011-02-09 @ 16:02:23
Postat av: Jill

Hej Mia! Ja det är supersvårt att klä sig till ett vinterbröllop! Själv har jag aldrig ens varit på ett bröllop, så utmaningen var svår :)... Men om jag hade varit du så skulle jag haft en lite längre klänning, gärna nedanför knäna och gärna lite gudinne-inspirerat tyg, som tyll. Skira material, lager på lager, för att hålla värmen. Omlottskärningar! Snyggt med höga klackar och om det är ljusa färger så gärna guldaccessoarer till. Alternativt en lite kortare tyllhistoria med långa ärmar, ingen urringen, utan mer ben... Midnattsblått/kornblått men gärna en sval färg. Det är ett tips! Att aldrig showa både och. Antingen har man lite mer tyg nertill eller tvärtom... Till tycker jag att man ska ha kavaj för en lite mer uppklädd känsla. Hoppas du fick lite tips... kram

2011-02-09 @ 17:12:21
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad härligt med vår- och lyckokänslor! =) Här har vi snöstorm i dag så lite sol skulle gärna få ta sig hit också ... Vad jobbar du med?

2011-02-09 @ 17:16:54
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Sara

nu sötnos finns några bilder från shoppingen igår. men mer kommer! :)

Hoppas du har en fin dag och att det gick bra hos revisorn! :)

2011-02-09 @ 17:38:11
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, ja visst är den kanon fin! Ett riktigt kap! ;)

2011-02-09 @ 21:34:55
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: emma

fan vilket snygg tshirt! varifrån är den??

2011-02-22 @ 10:54:41
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback