BEFORE MY HAIRCUT






Onsdag idag! Känns gött att halva veckan snart är avklarad för i helgen är jag LEDIG. Ja förutom det vanliga då, pappersjobbet... ;-) Kör på samma byxor idag med. Jag tror jag kommer ha dem på mig veckan ut. Haha jag lever i dem. UNDERBARA! Och som jag tidigare nämnt så är de helt klart de bästa arbetsbyxorna, håret kan inte tränga in i dem! Hur bra?? :)

... och förlåt om jag gör er besvikna nu men neej, jag är inte gravid :) Kände att jag behövde klargöra det efter några kommentarer/sms. Haha men det är kul att ni är uppmärksamma på allt ;-)....

...Kommer upp bilder på min nya frippa senare! Nu kallar jobbet. Tschüss!!!


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: tack så mkt :) Allt väl med dig? :)

2011-01-19 @ 09:19:11
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha varför tror folk att du e gravid ? din kropp tycker jag iaf ser ut precis som vanligt ! =)

2011-01-19 @ 10:10:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback