FRESH SPIRITS




♦ Parfrym från Emporio Armani- She. Använder den dagligen.
♦ Parfym från Burberry- The Beat. Varierar mig med denna!
♦ Kroppsolja från Biotherm. Är bra som den är eller att blanda i sin bodylotion för att få den ännu mer återfuktande.
♦ Ansiktsrengöring från Vichy. För torr och känslig hud. Används på kvällen och på morgonen.
♦ Dagcreme från Vichy. Hur bra som helst! Blir matt och verkar aktivt mot min problemhy. Kör vanligtvis med nattkrämen från Vichy också men den är tyvärr slut och jag har inte köpt ny än.

Några frågor?


Kommentarer
Postat av: Anonym

å vilka bra grejer du har!

2011-01-12 @ 10:04:03
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken serie använde du hos dermalogica innan? Varför bytte du?

2011-01-12 @ 10:50:17
Postat av: Jill

Har redan skrivit varför, men det berodde på att resultaten uteblev. Min hud gjorde revolt och blev drastiskt mkt värre.

2011-01-12 @ 10:52:13
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback