MORNING BELLS...




Hej!! Alltså jag har såååån fruktansvärd värk i min vänsteraxel. Har ätit mina värktabletter i 1 vecka nu, men inflammationen har inte gett med sig än. Ger det max 2 veckor till, sen måste jag nog ta en kortisonspruta. 24 år och redan arbetsskadad. KUL. Det enda som är bra med tabletterna är att jag blir dåsig så jag sover otroligt bra om natten. Värre är det på dagen och att ta sig upp ur sängen är ett mission varje dag. Kan inte träna, utföra träningen korrekt heller, är rädd att göra skadan värre. BUT BUT. Jag är på jobbet nu. Ska stanna här i 6 timmar till.... Tschüssssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ush krya på axeln , hoppas de blir bättre ! älskar kavajen har den med ju , nu har jag den i två färger till o med =)

2011-01-29 @ 10:29:12
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback