STYLINGPRODUKTER




Här är några av de många produkter som jag har hemma. Dessa vill jag framhäva lite eftersom de är de bästa jag vet! Alla är från olika märken, men så är det när man jobbar som frisör. Man hittar sina favoriter och här är alltså mina!

♦ Revlon Style Masters- Modular Hairspray_2.
Lagom av allt!
♦ KMS Moistrepair- Revival Creme. Innehåller myyyycket fukt och är en sorts leave in. Håller ihop håret och ger bra med glans.
♦ Lanza Healing Volume- Daily Thickening Treatment. En inpackningsspray med förtjockande effekt. Sägs volymisera varje hårstrå upp till 60%. Ger bra med volym samtidigt som den vårdar håret.
♦ Alterna Caviar- Rapid Repair Spray. LYX, LYX, LYX. Reparerar och ger fantastisk glans. Min absoluta favorit!
♦ Toni&Guy- Refreshing Dry Schampo. Räddaren i nöden en gång i veckan. Torrschampo som är effektivt, volymiserande och hyffsat drygt.
♦ Schwarzkopf Osis- Dust it. Puder som ger volym och härlig "dag 2" känsla på håret.
♦ Orofluido. Mini flaska (prov) pga jag slog sönder den stora glasflaskan. En underbar olja till håret. Varje tjej borde ha en sådan!

Några frågor?


Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag måste få tipsa dig om två produkter jag inte kan leva utan!

Märket är CHI - ledande märket i USA.



CHI Shine Infusion - ett helt underbart glansspray, tynger inte, blir inte fett, och är en toppenprodukt att ha i håret när man plattar det.



CHI Silk Infusion - Silkesdroppar, äkta vara utvunnet från silkespuppan hos fjärilen, innehåller ingen alkohol. Även denna produk är toppen att ha i håret när man ska platta. Bra för skadat hår, färgat hår. Oljan kan också användas på huden.



UNDERBARA produkter som jag tycker du ska prova! :)

Farouk heter företaget som säljer dessa.

2011-01-10 @ 17:37:19
URL: http://www.angelofshopaholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback