TISDAGENS OUTFIT




Alltså jag vet inte, men skinnbyxor (fake) kan vara det finaste just nu. Jag äger 3 par. Bland annat dessa från Sisters point! Jag jobbar vidare här med klippningar och färgningar om vartannat. Har 2 olika träningspass inbokade ikväll. Dock väldigt, väldigt sent och jag vet ju hur det brukar sluta. Att jag inte kan slappna av och varva ner och somnar istället typ vid 03. Inte okej. Därför har jag vissa planer på att avboka båda passen och istället ge mig ut på en promenad/springrunda. Snön är ju gone så man kanske skulle ge det en chans?

Åh vet ni! Jag har kapat håret ytterliggare 10 cm. Får se om jag blir insläppt hemma ikväll ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Gick springturen bra?

visa klippningen förresten:)

2011-01-18 @ 16:02:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

vart kommer tröjan ifrån ??

2011-01-18 @ 17:09:41
Postat av: SUSANNAH

åh va nyfiken jag blev på hur det ser ut!

förmodligen riktigt, riktigt snyggt :)

2011-01-18 @ 21:51:22
URL: http://livetscharm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback