WOOOPS!




Glömde ju att leverera dagens outfit idag! Hur kunde jag? Haha! Men ni får nöja er med dessa två på fejjan så länge. Imorgon kommer resten upp! :) Nu ska jag laga lunchlådorna till imorgon. Äter ju som en häst these days! ;-) Ses imorgon för efter matlagningen så ska jag tydligen gå och lägga mig. Hahaha... Kan bli spännande...

...Åh ja! Afron flöt på bra. Hade en brud framför mig utan taktkänsla/rytm i kroppen. Blev himla stimmigt och konstigt. Hon var liksom lite efter så när jag (och alla andra) hoppade framåt så hoppade hon bakåt (in i mig) Lite lätt irriterande. Afro handlar ju väldigt mycket om rytm. Men äsch. Jag låtsades inte om henne.


Kommentarer
Postat av: Sara

ja verkligen! :)

Sov gott! :)

2011-01-17 @ 21:56:04
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Snyggt :)

2011-01-18 @ 07:58:13
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback