YO SÖNDAG




Sover ni?? Fasen jag steg upp vid kl 6. Gäller att ta vara på den enda lediga dagen på 2 veckor. Heeeelt underbart väder ute! Solen är på väg upp och det ljusnade redan vid 7 idag. Hur underbart? Har precis smällt i mig en god fruppe och nu snart ska jag ta mig till Medley. Tyvärr så är min axel ännu värre idag, kan inte röra den i sidled över huvudtaget, så det blir ett lugnt pass. Sedan ska jag till Grand, lämna tillbaka lite saker jag köpt hem. Därefter blir det storstäd och matlagning. Vi ska också hinna med att åka och titta på Årydscupen idag! Busy day... Looove it :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jadå ja e vaken =) ush typsikt att de inte blivit bättre med axeln :(

2011-01-30 @ 10:14:56
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback