MIDSOMMAR


















En liten bildbomb från gårdagens midsommarfirande! Strålande solsken mellan molnen, om än lite kallt i luften. En eftermiddagsskur men annars uppehåll. Skönt :) Väldigt härlig dag som avslutades med lite Rappakalja. Hur kul som helst, eller också var vi alla extremt trötta ;-)

Har tagit en del foton på klänningen jag hade på mig, det kommer upp imorgon!
Vi har precis grillat, och sitter nu i soffan för att se lite av Sommarkrysset och sedan ska vi se The Tourist som vi hyrde innan :) Godiset är framdukat! Nu kör vi lördagsmys på Skönborg, jag, älsklingen, Ruffa, Zeb, Samba, Otis och Linus. Jäkla farm här ;-)

Hoppas er helg varit fin och fortsätt nu att njuta, för än är den inte slut


Kommentarer
Postat av: Josefine



Vilka fina bilder! :)

Har funderat ett tag på att klippa håret kort och färga det mörkt igen.

Har tröttnat på längden, och färgen är väldigt ljus nu då jag varit utomlands mycket. Men jag överväger om det är "onödigt" och sliter på håret ifall jag skulle färga det mörkt över sommaren med tanke på solen??

Brukar i och för sig skydda håret med sjal då jag solar utomhus.

Tycker det är jättefint med kort mörkt nu när man är lite brun, men jag tänkte höra din åsikt innan jag ev. bokar en tid.

/Josefine

2011-06-25 @ 20:46:46
Postat av: eemma

sv: men TACK din söta jäkel:)

jätteunderbara bilder.

2011-06-25 @ 22:22:46
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, mysigt! Njut in i det sista av helgen nu, kram och god natt! :)

2011-06-25 @ 23:25:37
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Sofia Karlsson

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa dina poster lite mer. :) Hoppas du har en trevlig dag =)

2011-06-28 @ 22:13:56
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback