SOLNING & MYS




Sambabus!!! Har fått vara ännu ett dygn på Skönborg. Behöver jag säga att hon är nöjd? Hon är en blandis mellan chihuahua, dvärgpinscher och griffon.



Tidningar och solsken, då njuter jag!



Ännu en bild på Samba!



Å så en liten bild på mig, mitt i solandet ;-)

Idag vaknade jag av att Ruffa satt och pep. Dags att ge sig ut för att rasta alla hundarna. Förberedde fruppe ute i solstolarna och väckte Patrik! Vilken härlig start på dagen :) Har legat i varsin solstol hela dagen och njuuutit! Underbart :) Nu vankas det mat. Grillning ikväll igen. Livet är bra härligt! 

Ikväll far vi hemmåt igen, efter några nätter här ute. Dags att gå tillbaka till alla måsten och krav. Känns faktiskt helt okej det också :)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 @ 13:07:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback