UPPSATS




Hej på er glada vårfirare!
Ja för nu är det väl ändå vår? Så himla varmt (8+) och strålande sol ute idag. Kan inte kännas bättre i ett vårälskande hjärta ♥

Jag har repat mig ganska bra.
Jag mår dåligt varje morgon, så även i morse. Känns som halsen ska sprängas. Värker. Tyvärr har jag lyckats smitta ner Putte också. Hoppas inte att det påverkar hans tentamen imorgon.

Helgen är snart förbi och jag har, trots förkylning, varit extremt effektiv. Jag har rensat i källarförrådet. Det var kaos där. Man kunde inte ens öppna dörren, men det kan man nu. Har kört bort mer än hälften av alla saker till containern. Nu kan man till och med gå in i förrådet, och ta sig en sväng-om. Om man nu känner för det ;-) Har placerat min klädhängare där nere också. Snart ska vinterjackorna hängas ner... Hoppas jag iaf! Det tog mig 6 timmar att städa där nere. Efter det var gjort så började jag rensa i garderoberna. Efter 3 timmar var det klart. RELIEF! Fy fan vad gott det kändes. Sedan däckade jag stenhårt. Vaknade idag, och var på samma humör. Självaste städdjävulen, here I come! Underbart! Skickade iväg Patrik och sedan har jag städat varje liten millimeter av vår lägenhet. In i minsta detalj. Jag har städat alla lådor, skåp etc. ALLT ÄR SÅ FINT NU!!!! Skrubbat, skrubbat och skrubbat lite till. Det rann svett i pannan på mig, när jag var i mitt esse. Började vid 7 imorse, och höll på i 9 timmar! Det ni! Sen for jag iväg och storhandlade. 6 uppackade kassar senare sitter jag nu här i soffan och funderar på vad jag ska unna mig själv nu. Nu när jag varit så duktig. Nåt är jag väl värd? (godis exempelvis... ;-)...hihi)

Jag är sjukt sugen på att dra och sola. Men jag går ju på laserbehandling under ett halvår, så får inte sola. Det stör mig lite. Får inte sola förrän i början av juni. Imorgon är det dags igen. Ska till lasarettet kl 8.30. Laser. Aj-Aj! Sedan har jag uppehåll över sommaren och en bit in på hösten. Påbörjar behandlingen i oktober igen och kör på i ett halvår även då. Kommer bli bra, det är jag säker på ♥

Det här blev visst en uppsats. Men jag behövde skriva av mig lite. Dags för en dusch och sedan söndagsmys framför Solsidan. På återseende imorgon fina vänner.


Kommentarer
Postat av: moa gustafsson

nää, man kan tyvärr inte köpa dom än, men min kompis har laddat ner dom tror jag(?) men iallafall så skickar hon dom nyaste avsnitten till mig, så har jag dom på datorn :)

2011-03-20 @ 18:24:49
URL: http://moaccgustafsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

Varför/vad laserbehandlar du?

2011-03-20 @ 19:15:40
URL: http://lovisaloves.blogg.se/
Postat av: SarA

Oj jag har nog missat något, vad är detta för behandling?



Krya på dig! Hoppas det känns bättre idag! :)

2011-03-21 @ 00:09:38
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina Jill! Jag tänkte ju att du skulle få lösenordet till min blogg men du hörde aldrig av dig på bloggen förrän jag låste den. Å det funkar inte att skicka meddelanden på min fb annars hade jag ju kunnat leta upp dig där :) Nu är iaf bloggen upplåst så får vi se om jag låser den senare igen.



Mår du bättre idag?



Kramiskram.

2011-03-21 @ 06:55:54
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: moa gustafsson

jaha fy vad coolt, :) men måste man inte vara medlem på deras hemsida då? :)

2011-03-21 @ 08:08:44
URL: http://moaccgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Måste bara säga att du har en fin blogg.

Kikar in varje dag, snygg klädstil har du också :)



Ha en bra dag!

2011-03-21 @ 10:17:20
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback