KÄNNER NI IGEN MIG?




4 år sedan. Jag är inte mig lik. Gud vad åren går. Fyller ju faktiskt 25 snart! Wihooo! Man blir bara bättre med åren... ;-)

Goood morgon mina underbara läsare!
Gud vad ni är goa!
Peppar mig till max och då blir det ju såå kul att blogga! Bölden (bölderna!) är där den är, jag kan som sagt inte göra något åt det i dagsläget. Bara att gilla läget.

Idag jobbar jag för fullt.
Sedan blir det minsann hem för att PACKA. Fyy så tråkigt. Är sååå dålig på det och har alltid med mig fel saker och för mycket saker. Känner ni igen er?

Jag har fixat massor med inlägg till dagarna som jag är iväg :)
Så kika gärna in!
Later!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gomorron!

Tråkigt det där med bölderna...:-( Jag hoppas du får det bra och roligt i Amsterdam! Du var snygg då, är fortfarande, kommer alltid vara:-)

2011-05-07 @ 07:13:50
Postat av: elena

Är lika snygg nu.. men jävligt snygg i lugg:)))Hoppas du mår bättre!!

2011-05-07 @ 09:10:30
Postat av: Anonym

haha jag känner igen mig! ska vara borta över naten och packar massor ;)

2011-05-07 @ 10:35:49
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: cizela

Hej du! Har ett packnings tips, rulla ihop alla kläder så får du mer plats :) och för att veta vad du ska ha med dig så tar du fram allt du vill ha, sedan väljer du bort hälften och kvar brukar då favoriterna vara, för man använder oftast inte allt ändå! Kolla upp vädret också!:) Du är väldigt vacker som person och jag hoppas att det blir bättre snart och att bölderna försvinner! Njut av din resa :) kram

2011-05-07 @ 10:35:56
Postat av: Magdalena

Tycker du e lite lik bloggerskan engla på denna bild :) jättesöt :)

2011-05-07 @ 10:50:32
Postat av: Jill

Elena: Tack finis!! Jaa, men du är ta mig fan snyggare i lugg! du är grymt fint i det :)



Cizela: Åhh tack för tipset, ska testa att rulla kläderna, och välja bort lite iaf ;-).. Tack söta du!!! Det värmer ska du veta! Ha en mysig helg på hemmaplan så får vi ses snart tycker jag! Kram!



Magdalena: haha, tycker du? Lite kanske ;-)..



2011-05-07 @ 13:37:53
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback