KOFTA



Älskar denna kofta som får agera jacka mestadels. Den är varm och fin i färg och mönster.

God morgon! Idag mår jag bättre :).. Så utlovar lite bättre blogguppdateringar under dagen. Är ledig idag, sååå skönt. Ska snart träna och sedan fixa massa ärenden och därefter ut och måla plank. Kommer åka hemifrån vid 10 och komma hem igen vid 17. Så jag vet inte, känns inte som jag kommer vara ledig alls ;-)

Frågade ju er häromdagen om ni ville vara med och bestämma outfiten till galan i Amsterdam. Ångrade mig lite sen, vill ju inte avslöja för alla andra vad jag ska ha på mig. Men en liten sneak ska ni få iaf :) Det är det minsta jag kan göra.

Jobbar på hela veckan i övrigt, tisd-lörd, för att sedan natten mellan lör och sön åka till Köpenhamn och sedan vidare till Amsterdam. Ser framemot detta såååå mycket! :)

Ha en fin måndag! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är lite dyrt tycker jag, speciellt om det inte är äkta silver. Nedå blir det nog inget köp. Spännande med plankorna, vad ska du göra? :)

2011-05-02 @ 14:40:14
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback