SOLSTRÅLAR & BABBEL








I veckan gjorde jag en liten makeover av vår balkong. Tidigare var den marinblå och havsinspirerad, men kände nu att jag ville förändra en aning :) Var uppe på Rusta och köpte de fina kuddarna med rosenblom på. Älskar dem! Jag har förändrat mycket hemma, även inomhus, under den senaste tiden... Är ni intresserade av att ta er en titt? :)

Söndag idag, den enda lediga dagen jag har. Det blir lite vemodigt faktiskt. Jag har så mycket tankar och idéer, så mycket saker jag VILL göra, men har varken tid eller ork att genomföra allt. Det är aningen frustrerande faktiskt. Men, nu tänkte jag ta tag i dagen, efter en underbar sov- och mysmorgon, och börja städa. Sedan ska jag posta lite paket och därefter åker jag till Skönborg igen för målning.

Vi har förresten blivit tvungna att avboka vår Stockholmstripp i juni. Patrik har fått sommarjobb, och fick då inte ledigt den veckan :(.. Himla trist eftersom det var hans 25-årspresent från mig. Vi skulle gått på EM-kvalmatchen Sverige-Finland, turistat i Stockholm, med allt vad det innebär, bott på hotell & såklart hälsat på Patriks familj. Vi fick boka om hotellet till i juli (tack och lov!!!), så vi åker dit då istället. Dock blir det  bara 2 dar däruppe, istället för 5, ingen fotboll och inte heller lika mycket tid till att utforska stan. Men huvudsaken är att vi kommer iväg lite tillsammans ♥

Patrik fick inte ledigt då vi ska ner till Sofiero slott, Helsingborg, på Robynkonserten heller, så nu ska jag åka ner med finaste Anna istället ♥ Lite omstruktureringar, men vad gör det? Att åka med Anna blir bara ännu bättre, en som avgudar Robyn lika mycket som jag, det kan ju inte bli annat än bra! ;-)

En hel uppsats blev det visst idag. Hade lite att skriva av mig! Ha en superhärlig söndag och NJUT av sommarvärmen! KRAMAR ♥



Kommentarer
Postat av: Karin

ser superfint ut

2011-05-22 @ 13:03:39
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaaaaa! Vill se hur du har gjort om! :)

2011-05-22 @ 13:22:38
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaaa vi vill verkligen se hur du gjort om hemma! :)

Ha en bra söndag! :)

2011-05-22 @ 13:59:38
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: julia

åh va fint!

jag tar mig gärna en titt på hur det ser ut, jag ska flytta ut till vårat gästhus och ska göra om där så det vore kul med lite inspiration! ;)

2011-05-22 @ 17:58:28
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad fint!

Inredning/förändringar är alltid lika kul att få se(före/efter bilder).



Vad synd att det inte blir som planerat i sommar men bra ändå får vi hoppas.

Man får vara glad att han fått ett jobb iallafall :)



Kram

2011-05-23 @ 11:04:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hoppas de finns kvar på rusta. Jag skulle gärna vilja se hur ni har det hemm

2011-05-23 @ 15:37:43
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar bara var du köpt det rosa ljuset? Alltså det som är fast i det rosa glaset på ditt balkongbord? Så fint :)

2011-05-24 @ 15:02:53
Postat av: Anonym

Ikea :)

2011-05-25 @ 08:49:37
Postat av: Fotograf Annie

Vad fin balkongen blev :)

2011-06-07 @ 00:07:12
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Peter

Hej,



Vad söt och sexig du är!

Så man vill äta upp dig :-)



Fint bord ni har på balkongen förresten! Var har du köpt det?



Kram

2011-06-21 @ 13:01:49
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback