STYLE MASTERS SHOW DEL 1




Hela gänget som alla arbetar på Salong Gränslös.



Fio & Jag tillsammans med David Raccuglia som är fotograf och grundare av American Crew.



Jag & Fio igen, tillsammans med nästan hela Style Masters-teamet.





Några av oss tillsammans med Klas Hjälmberg, Creative Director på REVLON.







Här har ni oss igen, denna gång tillsammans med Fumio Kawashima och hans team. Fumio är Japans mest framgångsrika frisör/topstylist.

 

Bilden längst ner till vänster tillsammans med Johan Rönnow, American Crew International Educator.

Över 3000 frisörer från hela världen var samlade för att se STYLE MASTERS SHOW i Amsterdam. Allt var otroligt snyggt gjort, riktigt proffsigt. Vilken show!! Kommer att leva på den här resan länge! Men det inte konstigt att det blev en sån succe, när det är några av de absolut största i branschen som ligger bakom det här. 

Jag vet inte hur många av er, mina bloggläsare, som är frisörer och därför vet jag ju inte heller hur mycket ni vet om frisöreliten. Men jag kan ju erkänna att jag blev starstrucked. På riktigt. Kanske inte av Klas och Johan, för de har jag träffat många gånger tidigare. Men av de andra! Fantastiskt!

More to come!



Kommentarer
Postat av: Sara

vad fina ni alla var! :)



okej, härligt! ja vi får se vart i grekland det blir i sommar! :) Ha en fin kväll!

2011-05-14 @ 17:22:44
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: josefine lindroos

Ser jättefint ut!

Snygg klänningen var!

2011-05-14 @ 18:40:08
Postat av: Åsa

Vad fin du e! Ser så så himla glad och mysig ut :)



http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-rattvisan.html

2011-05-14 @ 20:41:52
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Amanda

ska vi följa varandra med bloglovin? :)

kram

2011-05-14 @ 21:29:23
URL: http://amandiix.blogg.se/
Postat av: Emma G

Jag har lätt stans snyggaste frisör!!! :) Ni ser ut som fotomodeller hela högen! Puss&Kram Emma

2011-05-15 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback