BLOMSTERLANDET INSPIRERAR






Fina reklambilder från Blomsterlandet som inspirerar mig enormt! Var uppe där häromdagen och shoppade lite med mamma. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar tills när vi får flytta hem igen, och får pyssla och göra det sista i badrummet. Vi beställde badrumsmöblemanget från Ballingslöv på Sigro för 2 veckor sedan men än finns det inte klart för hämtning. Konstigt!!!! Ska ringa dit nästa vecka och kolla vad det är som händer... Vi behöver det till nästa helg. Helgen fortsätter i lugnt tempo. Snart kommer Lowe hit och stannar över natten, mysigt! Imorgon så åker jag och Jonna på utflykt över dagen till Malmö... Åhhhh vad jag ser framemot det!!!!!



Kommentarer
Postat av: eemma

Åh ska du till Malmö:) vad kul.min hemstad nästan ju;) vad ska du göra här?:) kraaam

2011-11-12 @ 17:53:55
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var verkligen fina och inspirerande bilder!



Ja, det var gött att komma ut på morgonen i den friska luften =)

2011-11-14 @ 12:57:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback