FÖRSTA NATTEN HEMMA




Hej & god morgon på er!
Idag ringde klockan tidigt, och det är inte många timmars sömn jag lyckats knåpa ihop i natt men det gör inget, för guuud så gott jag har sovit! Första natten hemma i lägenheten på nästan 3 veckor. Dessutom så sov min prins brevid mig och det var så underbart med lite närhet. Om en timme åker han iväg igen, och blir borta till på söndag. Min favorit ♥

Vi kom hem igårkväll, efter 50 långa mil från Stockholm.
Himmel vad långt det är. Ni vet ju hur mycket jag ogillar att sitta i en bil. Vi har haft väldigt fina dagar tillsammans, med både tårar och kärlek. Vi tar oss igenom det här ♥ Hungriga och trötta så lyxade vi till det ordentligt igår och gick spontant ut och käkade på "nya" fina restaurangen som ligger vid sjön. Måste säga att maten var väldigt god, och servicen likaså. Mätta och nöjda!

Jag ska strax bege mig till jobbet, jobbar till kl 19
och sedan kommer pappsen hit för att fortsätta med badrummet. Det är lite småsaker kvar, samt så är duschen lite försenad så än så kan vi inte duscha hemma.
Men nu, innan det är dags för jobb, så tänkte jag röja lite här, mäta in lite hål som ska borras i badrummet, äta frukost och bara njuta lite framför tvn.

Har förtidsinstället inlägg till er som kommer upp under tiden jag jobbar.
Stor KRAM. Var rädda om er...



Kommentarer
Postat av: Moa - Vinn iPhone skal ♡

Svar: åh tack ska du ha, världens finaste är hon:)

2011-11-24 @ 10:38:48
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: cizela

Åh va skönt att vara hemma nu då! Vi var också ute igår och åt på Aptit :) mycket gott!! Ha´de gott! Kramar

2011-11-24 @ 10:49:28
Postat av: amila

jag studerade där i fem år, och bodde i ett :)

2011-11-24 @ 11:08:54
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/
Postat av: Cissi

Borta bra men hemma bäst!

Skönt att ni iallafall hade MÖJLIGHETEN att fly er lägenhet ett lag under reonveringen ;)



Kram

2011-11-24 @ 12:22:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina ni! Hoppas ni har haft det okej trots omständigheterna. Lunch snart kanske?



Hyacinten köpte jag på Blomsterlandet och även mossan och pärlorna. Vasen hade jag sen innan. För det va det du undrade över va? :)



KRAAAAM

2011-11-24 @ 18:14:12
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback