RENOVERINGSSTART








Såhär "fint" var det igår innan pappa kom och rev ut all inredning. Nu gissar jag att det är kaos då jag i morse var och släppte in plattsättaren som idag påbörjar rivningen av kakel & klinker. Stackars mina grannar ;-)... Men det känns skönt att vi är i gång! Jag får nästan rysningar när jag ser bilderna...

Japp, så nu är första natten avklarad på Skönborg. Himmel vilken natt. Jag satte ut lite saker till försäljning igår på Blocket och det har ringt, ringt och ringt... Men nu är det sålt! Härligt! Jag börjar jobba vid lunch och jobbar till 20.30 idag. Längtar redan efter sängen! Trött är bara förnamnet. Känns bra att inte ens ha 5 minuters rast idag, härlig planering av moi!

Ha en fin dag & start på veckan. KRAM


Kommentarer
Postat av: Sari

Ska bli spännande och se vad som händer framöver! :)

Kram

2011-11-07 @ 13:00:48
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad spännande det ska bli att få se före&efter bilder :)



Kram

2011-11-08 @ 08:31:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback