DAGENS DETALJBILD




Färgglatt är det här!

GOD MORGON. Jag är ute i ganska god tid idag, vaknade sinnessjukt tidigt så jag har hunnit gå till konditoriet och köpa färska frallor OCH nybakade, saftiga kanelbullar. Det är ju kanelbullens dag idag så jag tänkte passa på att bjuda mina kära kollegor på fika! Jag har ju, som några av er säkert redan listat ut, inte kunnat hålla fingrarna borta från kanelbullarna...(Jag är nog universums mesta fikatjej, för att inte tala om godis och choklad. Det slinker ner mängder...) Så frukosten idag bestod av frallor OCH 3 (!!!!!!!!!!!!!) kanelbullar. HAHA...Men är det Kanelbullens dag så får man äta så många ;-) Godare frukost får man leta efter...

Kommer upp hela dagens outfit under dagen.
Nu ska jag kila. Hoppas ni får i er några bullar idag ni också. STOR KRAM.


Kommentarer
Postat av: cizela

åh din gottegris :) hade jag ätit så många hade jag sett ut som en bulle efteråt :P kram på dig!

2011-10-04 @ 09:46:45
Postat av: Cissi

Vilken lyx att kunna äta så mycket utan att det syns ett dugg på din kropp!

Sjlv kanjag bara TITTA på en bulle och gå något kilo, men men är det "kanelbullensdag" så är det och det bjuds på jobbet så en tänker jag unna mig trots att jag inte borde ;P



Kram

2011-10-04 @ 09:53:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint:)

2011-10-04 @ 10:10:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ida

snygg! Du har alltid så mycket snygga kläder på dig.. =)

2011-10-05 @ 10:12:48
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback