MORNING HONEYS




Ni var några stycken som undrade varifrån koftan kommer som jag hade med i kollaget igår. Jag beställde den från Romwe, men nu när jag letar på deras sida så verkar det som den är slutsåld?!... Även fransväskan som var med i collaget är borta från hemsidan! Så kan det gå. Snart får ni se hur jag matchat det in real :-)

God morgon fina ni!
Stressigt som vanligt denna morgon men tänkte iaf kika in och önska er alla en härlig fredag! Här uteblir fredagskänslan något då jag jobbar imorgon, men lite ska jag njuta ikväll av att det är fredag :)... Speciell känsla! Måste även skicka en särskild hälsning till finaste Mimmi och hennes make Fredrik! TACK snälla för överraskningen igår. Jag blev sååå rörd och glad! Finaste kunder/vänner. Ni är underbara!

Dags att kila till jobbet. Kika in snart igen :).. KRAM



Kommentarer
Postat av: Ellen i Colorado

snyggggg kofta*:):).... btw, blev dom svarta JC-skorna:)

2011-10-01 @ 20:54:40
URL: http://esfc.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är du verkligen värd hjärtat:) Hoppas sambon fick några bitar och att Samba tyckte om sitt godis hehehe. Många kramar

2011-10-05 @ 11:54:28
URL: http://mimspims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback