SO FAR, SO GOOD!




God Morgon!
Läget idag mina sköna? Idag vaknade jag vid 05.30. Vad är det som händer??? Haha, jag var så hungrig så åt en stor tallrik med chokladgröt, mums vad gott! Sedan har jag bara pysslat här hemma och vid åtta var det frukostmöte på Hotell Cardinal med jobbet. Såååå gott med hotellfrukost även om jag inte var superhungrig efter min stora tallrik gröt. Så kan det gå! Bättre start på dagen kan man knappast få...

Nu längtar jag mest till lunchen idag för då ska jag äta älgkalvsgryta som mamma gjort till mig ♥
Vi åt det både i söndags och i måndags, helt underbart gott och lyxigt med så fin mat. Som ni säkert vet så är jag mer eller mindre veg men det beror på att jag inte tycker om kött så mycket. Jag kan absolut äta det, men oftast väljer jag bort det. Kyckling älskar jag, och så älg då. Det mesta annat går bort. Jag avskyr fisk och jag tror tyvärr att anledningen till det är lukten... Men jag har lovat Patte att försöka lära mig äta firre. Jag ska prova iaf!

Nu blev det visst massor med matsnack, haha jag är väl lite yr i mössan ;-) Dags att jobba lite, närmare bestämt till kl 18 sedan ska jag hämta paket! 

Idag kommer även bilderna upp på tv-rummet :)..
Så på återseende snart. KRAM!



Kommentarer
Postat av: Lindha

Chokladgröt??

Låter smarrigt! :)



Ha en fin onsdag, kram!

2011-09-28 @ 13:14:22
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/
Postat av: cizela

åh det låter mummsigt! :) macke undrar ifall patrik också äter det :P

2011-09-28 @ 20:46:35
Postat av: Jill

Haha jaa, det gör han absolut :) inget dietande längre! :)

2011-09-28 @ 23:00:27
Postat av: Laila

Älskar dina kläder! Du handlar inte på drezz.se?

2011-10-03 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback