MAN TAGER VAD MAN HAVER




God kväll vänner! Här är det fullt ös. Tvättmaskinen är i rullning för andra gången denna afton. Skönt att få sånt gjort innan man åker iväg en sväng. Jag packar och fixar med bloggen under tiden :) Patrik kommer väl hem inom en halvtimme från sin träning. Då blir det kvällsmat i form av äggmackor. Idag fick jag slå till på snedlugg pga en böld. Har inte skrivit så mycket om de där nedrans bölderna den senaste tiden men jag har haft väldigt mycket problem sen i slutet av sommaren, så tröttsamt. Det är så tråkigt, och jag mår väldigt dåligt av dem. Självförtroendet går i botten och ont gör det :(

Nähepp. Måste fortsätta. Nu kom mannen hem, gött! KRAM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag läste dina gamla inlägg och jag måste bara ge dig cred för att du pratar om det här så öppet. Jag kan inte sätta mig in i det eftersom jag inte har upplevt det själv men det verkar vara väldigt jobbigt. Tur att håret kom till räddning i detta fallet och tänk på att du är bra! Många kramar

2012-02-09 @ 21:53:12
URL: http://blueberryroad.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj låter jobbigt.. Vad är det för bölder?! Kram

2012-02-09 @ 22:59:58
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Mickan

Usch vad trist. Jag har också haft problem med hyn sen i somras. Får ingen ordning på det alls. Ser ut som en levande böld hela jag men samtidigt orkar jag inte försöka dölja det hela tiden. Hoppas det blir bättre för dig snart!



Haha, passa dig för det knepet de har;) Jag gillade chokladen supermycket! Alldeles för mycket, jag satte nämligen i mig hela jäkla kakan själv. Minus en ruta som sambon fick smaka. Haha!



Ha en toppenhelg i Göteborg! Älskar också den staden.

2012-02-10 @ 15:10:06
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker så mycket om din blogg men hade ingen aning om dina hudproblem. Jag har också som bölder, de kommer varje månad, mellan 3-5 stycken, gör ont och man känner sig så himla ful. Många gånger sitter de djupt under huden också. Vad har du fått för hjälp? Jag har precis börjat äta Tetralysal men hör så blandade resultat av dem. Från stor förbättring så länge man äter dem till ingen skillnad alls.



Har också lagt upp bilder tidigare i min blogg: http://luppans.blogg.se/2012/january/all-you-need-is-love-all-i-need-is-him.html#comment



Vill bara säga att jag tycker du är en så himla fin tjej!!

2012-02-16 @ 22:34:17
URL: http://luppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback