ÅRETS JULKLAPP FRÅN ÄLSKLING




... Älskar min alldeles egna iPad ♥

God morgon!
Har ni sovit gott? Kan tänka mig att de flesta av er är lediga idag, Trettondagen till ära. Här tog vi sovmorgon till 8 och har efter det ätit frukost i sängen framför Nyhetsmorgon. Lyx! Patrik är iväg och spelar pingis med min bror. Samba och jag ligger däremot fortfarande kvar i sängen och myser.

Idag blir det inte många knop.
Det blir lite fix i klädkammaren och kanske en promenad med Samba & förhoppningsvis Patrik efter lunch. På måndag ska jag fotograferas så jag ska väl fnurla lite på vad jag kan tänkas ha på mig då. Men allra först blir det lite läsning i sängen. Vill passa på att njuta av min lediga dag till max då det imorgon vankas jobb igen.

Kram, vi ses om en stund :)...



Kommentarer
Postat av: Erika

Oh vad är det för fotografering? Berätta mer! Eller har jag missat nåt i bloggen? :) Pusspådaj!

2012-01-06 @ 12:07:34
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

Lyx, vad skoj!!

2012-01-10 @ 23:06:28
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: Anonym

FINASTE BADRUMMET;) Grattis!

2012-01-13 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback