GOD MORGON ONSDAG!




Tänk att det redan är onsdag igen! Hur fort går tiden egentligen? Huu, jag hinner inte med! Idag är jag lite trött både i huvud och kropp då jag var hemma sent från Göteborg igår. Satt ner mest hela gårdagen. 6 timmar i tåg och 7 timmar föreläsning. Så jag har ont i kroppen av de anledning. Hoppas iaf att några koppar kaffe kan råda bot på tröttheten. Jag sitter ju aldrig ner annars! Obekvämt... Meeen jag hann med en halvtimmes shopping också ;-) Så jag är minsann glad ändå! Spenderade alla de trettio minuterna inne på H&M, och litegrann fick jag allt med mig hem. Visar sen! På tal om föreläsningen så var den GRYM. Nu vet jag allt och lite till. Ska försöka dela med mig av allt till er. Det tråkiga är att man inte fick fota eller filma i lokalen. Kånkade på systemis helt i onödan.

Well! Nu blir det jobb för hela slanten. Kommer upp ett inlägg till er snart ;-) Ha en underbar onsdag vänner!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra onsdag och en lugn kväll, kanske en tidig i säng kväll ;)



Kram

2012-01-25 @ 12:12:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Henrik Stigell

Tänk att det redan är onsdag återigen...Tiden flyger!

Trevlig onsdag på dig =)

2012-02-01 @ 16:40:22
URL: http://www.familjen-stigell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback