NYTT ÅR & SYJUNTA




Välkommen 2012!

Januari är här, 2011 har passerat och vi har nu alla chanser i världen till att forma ett nytt härligt år. Jag har inga nyårslöften för jag lyckas aldrig hålla dem men jag sätter upp delmål som är så pass "låga" att de inte blir svåra att uppnå. Det gäller att inte sätta för höga krav på sig själv för det mår ingen bra av, särskilt inte man själv.

Idag startade jag dagen tidigt, jag klev upp 05.17. Helt klarvaken kunde jag inte somna om, så det var bara till att stiga upp. Fattar inte varför jag är så morgonpigg. Har ju bara sovit i 4 timmar så jag antar att det får bli en eftermiddagsnap när jag är klar med dagens sysslor. Idag står det SY med stora bokstäver på 2do-listan och därefter är det faktiskt tomt. Jag ska njuta en stund av att bara vara ledig för imorgon ska det jobbas igen! Så i morse så har jag sytt, sytt och sytt lite till. Jag har hela 8 par byxor som ska läggas upp/sys om. Har kommit halvvägs så det får bli lite mer verkstad efter frukosten. Nu ska jag väcka min älskling och Samba som sover som två små stockar. Dags för årets första frukost!

Hoppas ni får en fin första dag på 2012!
Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

OJ va du är morgonpigg! Vid den tiden hade nog en del inte ens gått och lagt sig ;) Vi kom också i säng hyfsat tidigt. Är ju så jääääkla förkyld. Nu är det nytt år och nya möjligheter. Har stora förväntningar på 2012 minsann. Gott nytt på dig snäckan (igen!) hihi, så hörs vi snart. Puss!

2012-01-01 @ 12:16:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: ANNAWII ♥

Gott nytt år finis!

2012-01-01 @ 12:47:52
URL: http://annawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback