UTMANAD


Jag har blivit utmanad av Erika att svara på några frågor, sjävklart antar jag utmaningen!

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan så var jag 15 år och gick i nian på Norregård. Jag var nog en typisk (jobbig!) tonåring hemma men skötte skolan exemplariskt. Visste ju att jag ville komma in på Frisörskolan och då krävdes det högsta betyg i allt. Jag hade Lunarstorm (mitt smeknamn var LiTTLEJiLL, hahaha!) och jag satt mer eller mindre ihop med min bästa vän Johanna. Vi var inte utan varandra många minuter, vi sov till och med ihop! Med henne gick jag igenom allt vad en tonåring ska gå igenom :-) Jag åkte utomlands för första gången det året. Självklart tillsammans med Johanna! Vi var på Korfu i två veckor. 



Bilder från Korfu.

Vad gjorde du för 1 år sedan?

Jag bloggade för fullt, jobbade mycket och klädde mig lite rockigare än vad jag gör idag. Annars var nog livet ganska likt livet jag lever idag, 1 år senare ;-) 

5 snacks du gillar?

Glass, godis, bullar, choklad & lite mer choklad. Äter nog det mesta som är sött ;-) Dock är jag inget fan av chips, popcorn och ostbågar. 

5 sånger du kan hela texten till?

Jag kan alla Robyns låttexter, nya som gamla.



5 saker du skulle göra om du var mångmiljonär?

Betala av min lägenhet, resa, spara. Drömmen hade ju varit att ha ett boende i ett varmt land också. Å en sommarstuga i Sverige. Å en båt, en stor båt. Sen skulle jag givetvis se till att min övriga familj fick dela den glädjen med mig! 

5 dåliga vanor?

Gud så svårt! Pedantisk (men har nog börjat slappna av det senaste), planerande (har svårt för att vara spontan) och sen kan jag bara komma på mina allra största last. SOCKER. Äter på tok för mycket godsaker.

5 saker du gillar att göra?

Jobba, shoppa, sola (inte solarie!!!), blogga och RESA! 

En sak du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

Jazzbyxor. Hua. Jag klädde mig i det tillräckligt mycket som 13åring. Fick nog för resten av livet.

5 favoritleksaker?

iPad, iPhone, systemkameran, tvn & datorn.





Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du antog utmaningen :) Åå jäklar vad brun du är på semesterbilderna!! Pusspuss.

2012-01-23 @ 16:43:25
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: nina

Hej!

Jag tänkte höra vart ni bodde när ni var på Sardinien förra året. Hotell eller lägenhet? Och vad hette det?

Tack för en bra blogg :)

2012-01-23 @ 17:08:54
Postat av: Mickan

Jag nyss högt för mig själv: "Åh jäääävlar vad brun!!!" Haha! Hur jag än pressar lyckas jag inte få hälften så mycket färg som du har på de bilderna :)



Kul att läsa!

2012-01-23 @ 18:36:49
URL: http://livelovelaugh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var tider det Jill :) puss och kram Johanna

2012-01-23 @ 19:37:44
Postat av: Jill

Haha jaa verkligen :-) puss!

2012-01-23 @ 20:19:01
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Selina

Hahahaha ja de satans jazzbyxorna!

Usch!

Tänk vad man hade på sig!

Jazzbyxor & buffalos hahahaha



//Love Selina

2012-01-23 @ 23:40:02
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback