shoppat...

nu har jag avverkat en halvtimme på stan. min kund dök ju inte upp.. nästan perfekt om man får säga så.
köpte julklapp till pappa. nu har jag bara 2 klappar kvar... köpte även silvertråd och paljettband i silver. ska göra om en svart tråkig väst tänkte jag. kan bli spännande. får se om jag orkar sätta igång ikväll. en egen symaskin hade vart ngt bra att ha! har en massa tavlor som väntas på att bli målade också. när ska man få tid över? pyssel pyssel.
var förbi naturapoteket. blev som vanligt grundlurad och ska nu börja käka piller för att bli lite piggare och  få lite lust till saker och ting. haha får väl se hur det går. nu har jag en klippning.. därefter blir det lunch på stan :) det är jag värd efter 2 veckors matlådor.  

ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback