hej era jävlar muppar



okej.
jag ska börja med att berätta för min kära vän
 
att det  nu är inne med inga ögonbryn.
kolla in.
kändisarna till o med bleker sina bryn vita!
 det ni!!!
själv färgade jag mina bryn svarta igår.
för jag vill ju vara lite EGEN! mohaha..





sen så är det ju faktiskt såhärva att på lördag ska vi gå ALL IN
med brudarna som haft nöjet att arbeta på salong gränslös.
det ni!
det är så roligt att trots att vi inte jobbat ihop på flera flera år
 nu ska ses samlade. alla tjejer!
på en och samma gång.
 det har vi nog aldrig lyckats med.
tyvärr kunde inte lisa komma, men vi blir ett glatt gäng på ca 10st ändå.
jääääävlar vad kul det ska bli. grillmys och spritfest.
oj oj oj.. senare på kvällen ska vi slå klackarna i taket.
jag hoppas dock att helena väljer att gå i lågklackade skor
 så det inte inträffar en olycka. hahaha..
 lilla gummans tur kanske är tillbaka? ;)




anna och jag... hejjare på att sjunga falskt :)



jag o lisa dansar i blått..

nä nu ni.. ska ni få lite smisk.
 för ni är sååååå otroligt bittra!
helt sinnessjukt.
ni kan ju inte må för bra?
eller?


inser du att du inte ens är bjuden? :)

feelin hot hot hot





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahha...jag dör!

Men det är ju förståeligt. Man kan ju inte bjuda vem som helst! Hallå haha :)

2009-05-28 @ 21:32:38
Postat av: Anna

FAN VAD BRA, nu kan jag sluta sminka mig då ?! ;)

2009-05-29 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback