söndag



hola..
que pasa?

nu är jag hemma igen efter en dag som typ innehållit allt..
började med att vakna upp och må pyton, fy fan.
jag har nog aldrig varit så bakis
och mått så illa.
tur iaf att man hade så kul igår att jag kan säga
att det helt klart var värt det.
sen for jag ut till skönborg.
samba jagade en kaninunge och jag jagade dom.
haha jag har nog aldrig skrattat så mycket.
sen kom jonnis o john och åt jordgubbar..
älskar verkligen denna tiden på året,
för än har ju inte höstångesten kommit.
nu har jag precis vart och ätit med dan the man.
fint det.

borde ta tag i disken/städningen, men orka!!!
imorgon jobbar jag från morgon till kväll (totalt 13 timmar)
likaså gäller på tisdag och onsdag.
ja vi får väl se om jag överlever...





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnosar!

2009-05-31 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback