Utkast: Jill ...



Jill

sitter du häri fortfaranmde?

15:26Daniel

haha

jobbar du fortfarande inte?

15:27Jill

joo

men jag har precis klippt en kille

min nsäta kund kommer om 14 min

15:27Daniel

det gick snabbt

så fort du är klar så går du till datorn?

15:29Jill

hah finns ju inget annat o göra

pallar inte göra dirty worket

tänker inte göra dirty worket

fan jag jobbar 14 timmar idag

15:30Daniel

haha

15:30Jill

räcker det då inte att göra sina kunder och sen softa emellan dom?

15:30Daniel

gör dirty worket

det gör väl det

15:30Jill

blö

pallar inte

jag har ont i maggen

och mår lirte illa

och är svettig


och är pömsig och trött

15:31Daniel

flicka lila

hahah

det står inte bra till md dig

15:31Jill

jodå

det är så bra så

jag är ju nya jill

hon den där jill som inte klagar

och som respekterar folk

15:32Daniel

hur är nya jill

15:32Jill

det är jag det!!!

15:32Daniel

haha...eller hur

15:32Jill

jag borde dock bli mer elak

15:32Daniel

nä...varför det?

15:32Jill

för alla säger att jag är för snäll och föööör omtänksam

det ska bli ändring på det minsann

jag ska bli kall

15:32Daniel

det är väl en fin egenskap

15:33Jill

jag ska behandla alla så som jkag shjälv blir behandlad.. alltså som skit

haha nä nu ljuger jag

15:33Daniel

inte alla väl? :(:(




såååååååååå onödiga är vi DANIEL!
haha muppastuppas
nu ska jag jobba hej på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud!

2009-05-27 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback