busy women...

uppe tidigt som attan idag för att städa. det är bombnedslag och det går ju  inte för sig nu när mäklaren ska komma och fotografera min lägenhet. så nu blire städning och om ca en timme ska vi åka ut till mor o far och lämna samba för att sedan bege oss till ikea. innan har det varit sagt att vi ska beställa köket idag, men nu är jag inbokad på ett köksmöte på måndag för en annan leverantör, så idag blir det nog ändå bara till att kika. ska såklart rita upp köket osv också. igår köpte mamma massa blommor till min lägenhet, vilket skillnad det blir mot plastblommor. haha.. kanske dags att se om mina fingrar blivit nå grönare??
nähe.. fortsätta städa innan jag ska väcka karln för lite fruppe.. han kommer nog vara väääääääääldigt svårväckt idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback