onsdag



dagarna springer iväg. helt sjuk så fort tiden går. igår var johanna och anna här. inte träffat johanna på evigheter känns det som. nu flyttar hon snart :( men känns som jag är i gbg rätt ofta anyways :) och anna blev så snööööögggg i håret så  ;)
kom precis hem från jobbet och har världens huvudvärk. kan bero på att jag inte ätit sen 12tiden då jag lunchade med danne. taaaaack för maten kompis :) så nu vankas det lite kvällsmat... sen ska jag plocka undan lite och sedan lägga mig i badet. det är något jag kommer sakna sinnessjukt mycket i nya lägenheten! inget badkar där inte... får åka hem till brorsan och bada hahah.. :) ska försöka hålla mig vaken till när patte kommer hem från matchen i natt... annars kommer jag inte kunna somna om. så, vi ses och hörs.. tshüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback