tjaaaaarleeeejk :)

feel good dag..
jag vaknade och var sådär pigg efter gårdagens utgång, men putte var desto tröttare ändå :)
godingen var så snäll och skjutsade hem oss alla i natt. har städat hela dagen, dock måste
jag städa grundligare innan mäklaren kommer för att ta foton. sen blir det ut med lägenheten på
hemnet och bara hålla tummarna :) ska alltså sälja min första lägenhet. det känns i hjärtat.
älskar verkligen att bo här och den passar egentligen perfekt. men nu när vi är två så är den något
för liten. häääärligt att vi i fredags kammade hem budgivningen på en trea. den ska dock totalrenoveras,
allt utom badrummet ska göras om, heelt och hållet! så där har pappa och patrik lite att göra.. ja jag får väl också
hjälpa till. förhoppningsvis är vi klara ett par veckor innan jul. den som lever får se.
putteliten har pluggat hela dagen.. det är det enda han gör nuförtiden.. duktig som fan, förstår verkligen ingenting
av det han pysslar med.
nu står moussakan i ugnen, vi är sjukt hungriga.. ska bli så gott!!!
imorgon och resten av veckan är det jobb som gäller. blir väldigt mkt övertid den kommande veckan också.. snittar väl på ca 50 timmar i veckan om inte mer. på onsdag har vi crew-visning. trevlans.

sådär då ja... dags att göra sallad..
tschüss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Shnyyygg!

2009-09-21 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback