HOME
















Å så var man hemma igen från Öland. Haft en helmysig helg! Vädret var dåligt fram till lunch alla dagarna och sedan klarnade det upp och blev fint. Skönt när det var folktomt på stranden :) Lite färg har vi fått oss. Alla utom Patrik som legat inne och mått dåligt. Stackarn är riktigt sjuk. 39 graders feber och halsont. Än så länge har han inte smittat av sig och jag hoppas att jag slipper sjukan. Måååste lägga in mitt höstschema också på jobbet, inte hunnit det än!!!

Btw så pågår det en liten förändring hemma i vårt vardagsrum. Jag letar fortfarande på loppisar efter lite saker, och så fort jag fått tag på det jag vill ha så ska jag visa er resultatet :)

Nu blir det jobb till nio!! Kram!

GRATTIS LOWE PÅ DIN 1 ÅRSDAG!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte svara på lite kommentarer ang hår?

2010-08-16 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback