LONDON




Nu är jag hemma efter en dag på jobbet. Klädde en tjej till brud idag och hon blev så himlans fin. Tyvärr glömde jag ta kort på henne men jag tror att jag kommer få se bilder framöver när hon kommer och klipper sig :)

Patrik är och jobbar, och som på alla fredagar så är han hemma vid niosnåret ikväll. Då ska jag förhoppningsvis ha lagt ut massor av annonser på tradera och ha maten klar :)
 
Själv sitter jag och kollar resor. Jag åker om ett par veckor till Berlin, men det är på jobb och Patrik och jag vill komma iväg tillsammans också. Därför planerar vi en tripp till London senare i höst. Sitter som bäst nu och letar efter ett bra och prisvärt hotell. Några förslag kanske? Jag har aldrig varit där tidigare så har verkligen ingen aning om vart man ska bo om man vill ha en bekväm semester. Men det löser sig tids nog.
Vi har bara varit lediga i 2 veckor i sommar (min enda ledighet på över ett år!!!!) så vi känner att vi behöver komma iväg igen. Därför så kollar vi även på solresor kring nyår, en vecka eller två. Yes. Det är våra reseplaner framöver. Jag hoppas bara att Patriks pluggschema tillåter oss!!!

Nähe... Om man kanske skulle ta och fotografera lite kläder då :)
Kramkram!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tjena pinglan! Vi bodde i Notting Hill då vi var där senast. Kommer inte ihåg vad hotellet hette, men kan höra med Fredriks syrra gällande bra tips då hon bodde i London ett gäng år:) Så kul att ni ska åka, du blir nog inte besviken! Shopping:) Kramis från Mimmi

2010-08-27 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback