LONG TIME NO SEE



Höstkläderna har åkt fram!! Känns som sommaren snart är slut :(

Hallå ja!
Några som frågat sig vart jag tagit vägen- och jag tog ganska ofrivilligt en liten bloggpaus. Nu är jag dock tillbaka igen!! :) Har börjat jobba mer nu igen vilket har påverkat bloggen negativt. Men företagspengarna rullar in, i vilket fall! ;)

Har idag varit på Ikea och shoppat lite och därefter tittade vi på Patriks match, som de spelade i just Älmhult. Fjärde raka förlusten och de spelar inte alls bra, så det är inte särskilt förvånande. Serien kommer gå åt skogen nu! Så det så! Vill man inte så kan man inte...

Fick i vilket fall med mig massa med godsaker hem från Ikea, så jag var nöjd :)

För övrigt så händer det inte alls mycket. Jobbar och sliter, samtidigt som jag har värk i knän och vänster axel. Ska börja med mina smärtstillande igen och hoppas att inflammationen i axeln ger med sig. I lördags, när jag jobbade, så kunde jag knappt höja armen till det läge jag ville. Gjorde riktigt ont.

Nu- Tacos och filmen Brothers!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med update :)

2010-08-09 @ 14:46:41
Postat av: Camilla

Har du något bra tips på bra hårprodukter när man ska utomlands? Gärna något du kan spraya i håret på stranden som skyddar men som det inte blir fett av...

Tack för en bra blogg!

2010-08-10 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback