Samba ylar till Apologize



Det här är en sak som jag upptäckte för längesen, ja när låten Apologize var ny. Så fort man lyssnade på den eller den kom på radion etc. så var Samba inte sen med att visa sina känslor för denna låten.

Det är bara denna versionen av låten som hon reagerar på, är det ngn annan som sjunger så bryr hon sig inte. Hon reagerar inte på någon annan låt överhuvudtaget, men så fort denna spelas så börjar hon yla.
Det spelar inte heller någon roll vart vi är, hon beter sig likadant i bilen, utomhus eller hos andra.

Kolla in filmen! :)




Kommentarer
Postat av: Jonna

jill. de va de sötaste jag sett.. hahha .. hundar de är de bästa som finns dom skänker så mycke glädje :)

2010-01-06 @ 20:10:49
Postat av: Emma G

Har inte kollat din blogg på ett tag...men tur jag gjorde det nu så jag inte missade denna roliga videon med Zamba! haha! Hjälp vad söt hon är!:) Kram!

2010-01-07 @ 19:37:38
Postat av: Jill

Jonna: haha ja visst är de underbara :)



Emma: Men Emma då, jag trodde ju att du höll koll på mig ;) haha ja visst är hon söt! hon har så mkt sjukt för sig så det blir fler videos framöver! kramkram (pratat med emma om en trippeldate?)

2010-01-07 @ 21:52:13
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anna

Min chihuahua gör exakt sådär när han hör låten Toxic med Britney. Viket inte är ofta nu för tiden, men på tiden det begav sig :)

2011-01-14 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback