FLUM




Haha, det är sällan som det inte dyker upp någon flumbild på mig när jag fotar dagens. 90% av bilderna så gör jag grimaser. Om jag säger åsna så vet nog åtminstone Johanna vad jag pratar om ;-) Haha...

Hej på er... Mörkt ute sen några timmar tillbaka. Det är ju sjukt deprimerande. Veta att det kommer vara såhär i 6 månader till gör ju inte livet bättre direkt. Dessutom är det bara början... HUA!

Har huvudvärk så jag ska stänga av datorn nu och ägna mig åt Samba.
Min goding. Btw. Några av er som vill se hur jag sminkar mig och vad för produkter som jag smetar i fejjan så jag tänkte fixa det framöver. Ska bara låta bumlingen läka bort först!

Kraaam på er och hoppas att ni alla mår bra ♥




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, jo tack! Du kan ju lägga upp någon av våra gamla videos på bloggen. Dom skulle göra succé! ;)

2010-10-19 @ 21:22:32
URL: http://elmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback