HELLO DARLINGS




Idag har vi sovit ut. Såå skönt :) Dock har jag vaknat flera gånger i natt för jag har fryst. Men nu är iaf söndagen här! Och den ska jag snart kickstarta med en lång härlig promenad med Anna. Därefter blir det tråkjobb. Jag ska nämligen börja med utrensningen och städningen av mina garderober/walk in closet. Alla plagg som inte blivit använda sen vi flyttade hit skall bort. Jag hoppas att jag kan rensa bort så mycket som möjligt för då blir det lättare att hålla ordning där sen. Saker som är i sådant skick så att de kan säljas, ska givetvis in på Tradera och övriga plagg skänker jag.

Så ser min söndag ut!
Kommer givetvis uppdatera här också :)

Vad ska ni göra idag?

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt bild=)

2010-10-03 @ 12:26:29
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback