HONEY, IT'S FRIDAY!



Denna morgon får mig att längta tillbaka till sommaren. Tänk vilken fin, varm och solig sommar vi hade.
Hoppas verkligen på en repris nästa år :)


Å så vaknar man ännu en morgon med riktigt höstrusk ute. Vill inte ha det så. Vill åtminstonde ha uppehåll. Iaf när jag ska ta mig till jobbet. Kan man inte beställa det???
Är som vanligt ute i ganska sen tid. Så bloggar bara lite nu medans mitt nagellack torkar. Börjar jobba om en kvart och jag har liksom inga kläder på mig än och ligger fortfarande i den varma sängen. Den känns väääääldigt skön just nu. Varm och god.

Ikväll blir det lugna puckar. Vi har inget planerat mer än att Patrik jobbar ikväll. Sen blir det lugnt. Imorgon ska vi på inflyttningsfest så vi får väl ladda till det :)

Har ni några helgplaner?

Kramkram ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du fått en bra start på helgen! :)

2010-10-08 @ 17:28:37
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback