STISSAD



Idag åkte pälsjackan fram. Tyckte att det blev en schyst kombo med skinnbyxorna. Jackan är från H&M.

Det känns som det är mycket just nu. Kan inte tänka klart när jag har så mycket som händer runt omkring. Måste bara slappna av och låta saker och ting ta sin tid. Jag har suttit i en timme nu med min Iphone. Nu kan jag nog allt. I början fattade jag ingenting, men det gav alltså med sig. Jag kommer även börja blogga med mobilen så småningom. Fler uppdateringar. Det gillar ni va? :)

Ska ta och svara på alla era kommentarer nu.
Tänkte även passa på och fråga er vad ni vill se här i bloggen?

Kram! ♥



Kommentarer
Postat av: Kristina

Skulle vara intressant att läsa om hur du sminkar dig.

2010-10-06 @ 21:50:31
Postat av: catrin

outfits outfits outfits!

2010-10-06 @ 22:01:57
Postat av: Sofia

heminredning är kul, saker du köpt till hemmet och tips på sånt .. eheh .

Sen är det ju alltid kul med outfits!



Bilder från vardagen är ju alltid kul :) Du har ju en väldigt gullig hund med ;)



Kram

2010-10-07 @ 08:48:45
Postat av: Mia

Hur du sminkar dig. Olika maträtter och outfits!

2010-10-07 @ 08:48:51
Postat av: malin

frisy och sminktips skulle vara roligt att se mer av=)

2010-10-07 @ 09:14:47
Postat av: Julia

Snyggt :D

2010-10-07 @ 11:19:06
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback