TIME FOR AFRO




God Morgon!

Är ni pigga och vakna? :) Det är inte jag kan jag säga... Haha ögonen är som klister. Men det är bara att gilla läget. Ska nämligen snart iväg på lite afrodans såhär på morgonkvisten. Det var evigheter sen men nu jäklar ska jag dit.

Ikväll ska vi gå på bio. Vi är illa tvungna känns det som. Jag tycker inte om att gå på bio. Men vi har biobiljetter som går ut imorgon så likabra att använda upp dem. Inception ska vi se! Någon av er som sett den?


Jag har haft problem med min blogg hela morgonen. Ett error meddelande har kommit upp. Hoppas att allt är löst nu :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hade också problem med min blogg men det verkar löst sig nu :) Förmodligen nåt fel på hela webbsidan. Måste bara säga det att du är alltid så jäkla snygg i alla kläder och i håret. You go girl!Kram E.

2010-10-02 @ 13:10:36
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback